Logo
English

خدمات پس از فروش

شرایط ضمانت
نکات نصب
دفترچه راهنمای محصولات
پرتال سرویسکاران
تماس با خدمات
مشتریان گرامی، جهت نصب و سرویس محصولات حتما با شماره دفتر مرکزی داتیس تماس حاصل فرمائید و یا به شماره پیامک ارسال نمائید.
خط ویژه: 77246700-021
پیـــامک: 02177246700
در صورت تماس با شخص سرویسکاران، شرکت داتیس در قبال عواقب احتمالی فاقد هر گونه مسئولیت است.
استاندارد خدمات
استاندارد تشویقی خدمات 13629
ایزو
ISO


داتیس تضمین آرامش شما

شرکت داتیس به جهت تامین رضایت مشتریان شهر تهران و احترام به حقوق بانوی ایرانی در صورت تقاضای خریدار، امور خدمات پس از فروش تجهیزات داتیس توسط سرویسکار آقا با همراهی پرسنل خانم ارائه می گردد.


شرایط ضمانت

۱.هزینه ایاب و ذهاب به عهده خریدار می باشد.

۲.خدمات جهت نصب و سرویس محصولات در مدت زمان ۲۴ ساعت انجام می پذیرد.

۳.در صورت نصب و راه اندازی و تعمیرات توسط افراد غیرمجاز این ضمانت نامه فاقد اعتبار می باشد.

۴.مدت ضمانت محصولات به شرح ذیل می باشد.

اجاق گاز: تمامی قطعات شامل ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه می باشد.

هود: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می باشد. (استفاده از محافظ برق الزامی می باشد.)

سینک: اعتبار این ضمانت نامه ۱۲ ماه از تاریخ فروش می باشد که توسط فروشگاه دار مهر و امضا گردیده است. (اگر برش کابینت طبق الگوی برش داخل کارتن نباشد سینک شیشه ای شامل ضمانت نمی باشد.)

فر: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می باشد.

۵. جهت استفاده از ضمانت نامه، ارائه ضمانت نامه در زمان مراجعه متخصصین شرکت الزامی می باشد.

۶. این ضمانت نامه شامل قطعات فنی دستگاه بوده و خرابی ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، عدم دقت در نگهداری و استفاده از محلول های پاک کننده غیراستاندارد جزء شرایط ضمانت نامه نمی باشد.

 

 


دفترچه راهنمای محصولات

برای دانلود هر یک از دفترچه های محصولات بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

Copyright © 2015 Datees. All rights reserved