داتیس تضمین آرامش شما

شرکت داتیس به جهت تامین رضایت مشتریان شهر تهران و احترام به حقوق بانوی ایرانی در صورت تقاضای خریدار، امور خدمات پس از فروش تجهیزات داتیس توسط سرویسکار آقا با همراهی پرسنل خانم ارائه می گردد.

نکات نصب
پرتال سرویسکاران
گواهینامه خدمات

تماس با خدمات پس از فروش

مشتریان گرامی، جهت نصب و سرویس محصولات حتما با شماره دفتر مرکزی داتیس تماس حاصل فرمائید و یا به شماره پیامک ارسال نمائید.

  خط ویژه: 77246700-021

  پیـــامک: 77246700-021

در صورت تماس با سرویسکاران، شرکت داتیس در قبال عواقب احتمالی فاقد هر گونه مسئولیت است.

شرایط ضمانت

۱.هزینه ایاب و ذهاب به عهده خریدار می باشد.

۲.خدمات جهت نصب و سرویس محصولات در مدت زمان ۲۴ ساعت انجام می پذیرد.

۳.در صورت نصب و راه اندازی و تعمیرات توسط افراد غیرمجاز این ضمانت نامه فاقد اعتبار می باشد.

۴.مدت ضمانت محصولات به شرح ذیل می باشد.

اجاق گاز: تمامی قطعات شامل ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه می باشد.

هود: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می باشد.(استفاده از محافظ برق الزامی می باشد.)

سینک: اعتبار این ضمانت نامه ۱۲ ماه از تاریخ فروش می باشد که توسط فروشگاه دار مهر و امضا گردیده است. (اگر برش کابینت طبق الگوی برش داخل کارتن نباشد سینک شیشه ای شامل ضمانت نمی باشد.)

فر: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می باشد.

۵. جهت استفاده از ضمانت نامه، ارائه ضمانت نامه در زمان مراجعه متخصصین شرکت الزامی می باشد.

۶. این ضمانت نامه شامل قطعات فنی دستگاه بوده و خرابی ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، عدم دقت در نگهداری و استفاده از محلول های پاک کننده غیراستاندارد جزء شرایط ضمانت نامه نمی باشد.